آغاز به کار پویش «همه‌جا کانون زبان» در استان لرستان

آغاز به کار پویش «همه‌جا کانون زبان» در استان لرستان
دکتر فضل‌اله فولادی، مدیر کانون زبان استان لرستان از راه‌اندازی پویش «همه‌جا کانون زبان» در این استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش و در راستای شعار آموزش تعطیل شدنی نیست در سرتاسر استان به دنبال توسعه و راه‌اندازی مراکز و دوره‌های جدید هستیم.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، فولادی عنوان کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزش‌های حضوری با تمهیداتی که رییس محترم کانون زبان در جهت ادامه آموزش به صورت مجازی در این مجموعه فراهم آوردند ما نیز در کانون زبان استان با همکاری و مساعدت مدیر کل محترم کانون پرورش فکری استان پویش همه جا کانون زبان را راه‌اندازی کردیم. 
فولادی در خصوص اهداف این پویش گفت: تبدیل تهدیدها وچالش‌ها به فرصت یکی از مهمترین اهداف این پویش است، ما در شرایط به وجود آمدۀ ناشی از بیماری کرونا با آموزش آنلاینی که توسط قوی‌ترین سرورها پشتیبانی می‌شود و همچنین با در اختیار داشتن مدرسان حرفه‌ای در حوزۀ آموزش زبان در جهت جذب زبان‌آموز و ارائۀ خدمات آموزشی پیشگام هستیم و شعار آموزش تعطیل شدنی نیست را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.
توسعه مراکز آموزشی در شهرستان‌های استان، جذب زبان‌آموز غیرانگلیسی، راه‌اندازی دوره‌های مکالمۀ ویژه و دوره‌های آمادگی آیلتس در مرکز استان و شهرستان‌ها و ... از دیگر اهداف این پویش بود که مدیر استان لرستان به آن‌ها اشاره کرد.
وی ادامه داد در قالب این پویش بر اساس هماهنگی با کانون پرورش فکری استان از همۀ مراکز آموزش و پرورش در استان درخواست می‌شود تا به این پویش پیوسته و مدیران کانون پرورش نیز از طریق خبرگزاری‌های محلی، فضای مجازی و ... آموزش‌های مجازی کانون زبان را به مخاطبان خود معرفی نمایند.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان لرستان دارای 3 مرکز آموزشی در خرم‌آباد، 1 مرکز در درود، 1 مرکز در بروجرد و 1 مرکز در الشتر است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی و عربی به خانم‌ها و آقایان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در این مراکز برگزار می‌شود می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۳۳۱۰۹۰۷ (۰۶۶) تماس بگیرید.
۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۱
تعداد بازدید : ۹۷۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...